24.12.09

Id-uri fete-2


vrei sa ma cunosti atunci da-mi add la id daly_dalylla95 astept sa vorbim dalilla
Tulcea - 15 ani
Descriere: vrei sa ma cunosti atunci
da-mi add la id daly_dalylla95
astept sa vorbim
ID-u
daly_dalylla95
Click pe id pentru a vorbi
am ochii albastri  bruneta 1.80 anitutza
Arges - 16 ani
Descriere: am ochii albastri bruneta
1.80
ID-u
annita_love_alex
Click pe id pentru a vorbi
..vb pe mess..;)) Zanutza
Constanta - 16 ani
Descriere: ..vb pe mess..;))
ID-u
zana_ube_papusel
Click pe id pentru a vorbi
Femeie serioasa Pusa
Bucuresti - 28 ani
Descriere: Femeie serioasa
ID-u
pusa_ady
Click pe id pentru a vorbi
poi ce sa zik despre mine ................ yonela
Caras-Severin - 15 ani
Descriere: poi ce sa zik despre mine
................
ID-u
black_white_lif3
Click pe id pentru a vorbi
sunt asa cum nu e nimeni iar daca iti cauti o partenera de SeX cu siguranta nu sunt eu aia... ionela
Botosani - 21 ani
Descriere: sunt asa cum nu e nimeni iar
daca iti cauti o partenera de
SeX cu siguranta nu sunt eu
aia...
ID-u
marya8822
Click pe id pentru a vorbi
depinde cum vreti voi eu nu ma laud lavia
Dolj - 15 ani
Descriere: depinde cum vreti voi eu nu ma
laud
ID-u
volintiru_lavinia
Click pe id pentru a vorbi
bruneta cu ochii albastrii madalina
Buzau - 15 ani
Descriere: bruneta cu ochii albastrii
ID-u
madutzaa94
Click pe id pentru a vorbi
una...me numesc alexandra alexandra
Vaslui - 15 ani
Descriere: una...me numesc alexandra
ID-u
w_alexutza
Click pe id pentru a vorbi
dami add si o sa vezi dc sunt in stare... laura
Constanta - 20 ani
Descriere: dami add si o sa vezi dc sunt
in stare...
ID-u
yuby_laura
Click pe id pentru a vorbi



as vrea sa am prieteni cu care sa vb deschis roxi badareanu
Bihor - 14 ani
Descriere: as vrea sa am prieteni cu care
sa vb deschis
ID-u
roxibadareanu
Click pe id pentru a vorbi
dami add si o sa vezi dc sunt in stare...... miruna
Iasi - 20 ani
Descriere: dami add si o sa vezi dc sunt
in stare......
ID-u
iuby_miruna
Click pe id pentru a vorbi
 :) just me Marina
Galati - 23 ani
Descriere: :) just me
ID-u
marina.oana
Click pe id pentru a vorbi
Un cerc de prieteni nu se face cu compasul evelina
Cluj - 16 ani
Descriere: Un cerc de prieteni nu se face
cu compasul
ID-u
eve_loves_pete_fob
Click pe id pentru a vorbi
aflati mai multe pe id-ul meu Ina
Sibiu - 13 ani
Descriere: aflati mai multe pe id-ul meu
ID-u
sabina_iuli
Click pe id pentru a vorbi
no coment simona_z
Iasi - 15 ani
Descriere: no coment
ID-u
simonik_doulcik
Click pe id pentru a vorbi
de la un buzz se ajunge la o intalnire...de la o intalnire la un sarut...de la un sarut la o noapte Sorina Gal
Bihor - 20 ani
Descriere: de la un buzz se ajunge la o
intalnire...de la o intalnire
la un sarut...de la un sarut
la o noapte
ID-u
sorina_kiss_me
Click pe id pentru a vorbi
snt o fata foarte distractiva cristina
Buzau - 20 ani
Descriere: snt o fata foarte distractiva
ID-u
anny.ruby
Click pe id pentru a vorbi
sociabila,frumoasa LAVI
Bihor - 19 ani
Descriere: sociabila,frumoasa
ID-u
bella_lav
Click pe id pentru a vorbi
sunt o mare fana Michael Jackson asa k daca esti fan add me Ioana
Bucuresti - 13 ani
Descriere: sunt o mare fana Michael
Jackson asa k daca esti fan
add me
ID-u
king.ofpop_mj
Click pe id pentru a vorbi



....... dana
Teleorman - 28 ani
Descriere: .......
ID-u
danadanuta81
Click pe id pentru a vorbi
Caut Baietzi Pt Discutzii Fierbintzi Alexaaandrutza
Cluj - 17 ani
Descriere: Caut Baietzi Pt Discutzii
Fierbintzi
ID-u
ale_xandra58
Click pe id pentru a vorbi
fara obligatii totul este posibil inna
Bucuresti - 24 ani
Descriere: fara obligatii totul este
posibil
ID-u
innamarinescu
Click pe id pentru a vorbi
Cantareata de manele dansatoare de dansuri arabesti si f prietenoasa:-* Byanka
Dolj - 17 ani
Descriere: Cantareata de manele
dansatoare de dansuri arabesti
si f prietenoasa:-*
ID-u
comoara_lu_tata
Click pe id pentru a vorbi
nush...descriti-ma voi...:d georgiana
Buzau - 14 ani
Descriere: nush...descriti-ma voi...:d
ID-u
ioioio_g3orgy
Click pe id pentru a vorbi
sunt o fata prietenoasa maria
Valcea - 12 ani
Descriere: sunt o fata prietenoasa
ID-u
iubesk_un_baiat_cu_ochi_caprui
Click pe id pentru a vorbi
par blon ochi caprui...vb pe mess pwp kornelya
Olt - 16 ani
Descriere: par blon ochi caprui...vb pe
mess pwp
ID-u
kornelya_nycoleta
Click pe id pentru a vorbi
:P:P:X:X:X Sorana
Bucuresti - 19 ani
Descriere: :P:P:X:X:X
ID-u
sorana_mica
Click pe id pentru a vorbi
:P:P:* luyza
Neamt - 15 ani
Descriere: :P:P:*
ID-u
luyza.denysa_2010
Click pe id pentru a vorbi
mai multe poze cu mine, astept commenturilevoastre Melisa
Suceava - 19 ani
Descriere: mai multe poze cu mine, astept
commenturilevoastre
ID-u
melisa_frumusica
Click pe id pentru a vorbi

9 comentarii:

  1. mmmmmmmmmmmmmmmmm...........mie imi place unele fete mai ales melisa

    RăspundeţiȘtergere
  2. buna fetelor caut relatie daca va intereseaza id meu este gylbert_mare_talent

    RăspundeţiȘtergere
  3. buna fetelor dati add si vb pe mes f3bl3t3a_f3t3lor_claudiu

    RăspundeţiȘtergere
  4. sunt un baiat din bucuresti am 17 ani si caut o relatie serioasa ionutz.samaras

    RăspundeţiȘtergere
  5. Răspunsuri
    1. ionut ma numesc as vrea sa ne vedem fatza in fatza daca te tine id meu ionut_v2012

      Ștergere
  6. caut fete sa le dau limbi in pizda care vreti indiferent de varsta va ast pe eu_aurelian2012

    RăspundeţiȘtergere
  7. As vrea sa cunosc o fata de 12-14 ani io am 14 ani ma numessc simi acesta este id meu simi.burlacu@yahoo.com

    RăspundeţiȘtergere